söndag 29 april 2012

Let the Good Times Roll

I ett tidigare inlägg nostalgitrippade jag lite runt min del av musiklivet i Mönsterås trakten under 80-talet. Tänkte att det kanske är dags att försöka utveckla det hela lite.

Det kommer inte att bli något litterärt epos, det kommer att saknas en hel del, men det kommer att vara glimtar och lite bandinfo från en tid och plats som ligger mig varmt om hjärtat, så som jag såg det och kommer ihåg.
Så jag skall försöka hålla mig till 10 inlägg som jag lägger upp på Ondsadagar och jag hoppas att det är någon som får ut något av det hela.

Vem vet, i slutet kanske det blir en bonus. :-)

Som komplement till artikelserien kan man hitta mycket godis på siterna Heavy Metal Rarities , StrappadoMetalblog och denna Youtubekanal som drivs av Strappado

Let the Good Times Roll...!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...