måndag 25 augusti 2008

OS slut...













Så var OS slut för denna gången och som den sportfanatiker jag är så kommer det enda bestående minnet vara Kinas magnifika propagandamaskineri samt min nya hjälte Ara's protest. På tiden att någon ställde sig upp mot gubbväldet inom IOK. Likadels roligt att se hur resten av OS truppen slöt upp bakom Ara, not!!

Får väl dessutom vara glad över att jag missade avslutningen och därigenom slapp den censurerade slakten av "A Whole lott'a Love".

Tack å hej, Leverpastej!

4 kommentarer:

  1. Å jag missade hela OS ;)

    SvaraRadera
  2. Jag missade större delen jag med, eftersom jag spenderade förra veckan drickandes Öl vid poolkanten på Cypern.:-)

    SvaraRadera
  3. Lyckans man sitta vid poolen o läska sig i varma land :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...