onsdag 3 februari 2010

Sommaren med Göran...

Första gången jag såg trailern, på bio, så kände jag att, -hej kul med lite fräsch svensk komedi!

Men sedan började man snurra reklam för filmen på TV och då blev jag lite mer försiktig i mina förhoppningar. För att sedan få allt grusat när jag väl hyrde filmen och ännu en gång slösade bort en kort del av mitt liv på riktigt usel skit.

Förutsägbar in absurdum. Sketch-skämt äldre än 1:a Moseboken som till och med får Poppes gamla lustspel att verka som sprittande och vitala. Sällskapsresan och Göta Kanal har äntligen fått en värdig motståndare till bottenplaceringarna på filmsmakstrappan.

Uselt, Uselt, Uselt och detta har man slösat färgfilm på... Om denna filmen går back, då får faan inte filmbolagen skylla på illegal fildelning denna gång, för denna film förtjänar inte att gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...