fredag 9 mars 2012

Gruppvåldtäkt

Den 3:e December blev en kvinna brutalt våldtagen av 8 män.

Finns det, vilket jag tror, ett uns sanning i denna historia, så skall dom ta mig fasiken dö!
Normalt ser jag inte dödsstraff som ett alternativ, men när det kommer till sådana as som det här, då anser jag att dom har förbrukat sitt människovärde och skall dö. Helst utdraget och med minst den vånda som offret har känt och kommer att känna för resten av livet.

Finns inte mycket som gör mig mer upprör och hatiskt än sånt här svinaktigt beteende. Faan!!!

2 kommentarer:

  1. De lär väl få 3-4 år var, max :-(

    SvaraRadera
  2. Det jag hört hittills är att Åklagaren yrkar på utvisning. Men det ser jag inte som något större straff om det inte föregås av ett riktigt. Det är bara att skyffla problemet vidare och sätta andra kvinnor i riskzonen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...