fredag 11 maj 2012

(Day and) Night of The Demon

Jag vill passa på att tacka köpcentret Stinsen för att ha infört det förhatliga parkeringsskiva systemet!!

Ja, jag vet att det var fel av mig att för en gångs skull glömma lägga upp den förbannade parkeringsskivan i rutan när jag stressade in för att handla lite snabb kvällsmat på vägen hem. Så nu fick jag chansen att lägga till 450:- spänn till kassakvittot för min korta parkering.

Som om inte det var nog väcktes frugan och jag av en rejäl smäll kl 04:00 i natt när vår älskade Demon huvud i massiv lera lossnade från väggen ovanför sovrumsdörren och slogs i miljoner bitar mot golvet. Hoppas att det går att laga, så vi får tillbaka vår sovrumsväktare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...