onsdag 28 augusti 2013

Mindfuck Stålbas

Att ståbas är coolt, det vet ju alla, särskilt inom rockabillysfären.
Men en stålbas, kan det vara något det? Det anser i alla fall folket bakom Stash Stainless Bass Guitar. Själv kan jag inte riktigt bestämma mig om jag tycker att den är ful som stryk eller cool som rackarn.

Hur den är att spela på och hur den låter det är även det höljt i dunkel, den ser  dock lite skum ut. Dessutom, eftersom jag stundtals njuter av att sätta mina karvjärn i en gitarr eller bas med riktigt trä i kroppen, så får jag nog luta mig åt att den är lika kall och opersonlig som sitt materialval. Även om jag kan böja mig till att designen på kroppen är rätt snygg.


Säker duger den bara till att spela funkig slapbas på.... Pytt! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...