torsdag 29 januari 2015

Tatueringskonst.

Mitt första stora konstverk, min dotter (sonen är mitt andra stora konstverk), har gått och blivit ännu mer konstverk med hjälp av Tatueringsstudion Pärleporten i Uppsala. Här är bilder från resultatet av första sittningen.


Tatueringen föreställer gudinnan Freja och är, trots att den inte är riktigt färdig ännu, riktigt grymt snygg. Även om den blev aningen större än vad jag föreställt mig innan. Men det är ju inte min arm den sitter på. Det är väl kanske dags att damma av frugans och min tanke om parttatuering igen....

3 kommentarer:

  1. Otroligt vacker-och fint val av gudinna =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är klok hon. Hon måste fått det av sin mor.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...