onsdag 18 juni 2008

The Happening




Var igår och såg den något sågade filmen The Happening av M. Night Shyamalan.

Visst håller jag med om att Mark Whalberg är aningen felcastad, han passar inte riktigt in i rollen, och att dialogen är något klen. Dock tror jag nog att dialogen passar händelserna i filmen, då jag inte tror att man blir en ordvitsare av Göteborgska mått mätt, under liknande omständigheter.

Själv tycker jag att filmen var kanon. En av de mest skönt småruggiga filmer jag sett på länge helt enkelt. Kommer definitivt att skaffa denna på DVD och kan bara rekommendera andra att se den. Försök bara vara förlåtande vad det gäller Mark.:-)

2 kommentarer:

  1. Bra! tack för tipset...

    Passar på att önska dig o din familj en skön midsommar! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...