fredag 24 februari 2012

NetOnNet Trolling

Behöver en ny dator. Hittar en fin Toshiba, till bra pris på NetonNet. Bra så långt.

När det är dags att beställa den, så är plötsligt sidan stängd, produkten kan inte längre beställas. Ok, fine. Antagligen slut då. Letar vidare, hittar ny maskin, samma märke. Inte riktigt lika bra som den förra, men tillräckligt och till ett lägre pris.

Lägger snabt en beställning och pyntar med en hundring extra för att få den leverrad på 2 dagar. Trycker på kanppen, orden går iväg och pengarna dras från mitt konto.
Mmmm, inget är som väntans tider

Efter 2 dagar plingar det till i mailboxen, aha, datorn hemma tänkte jag! Nä, istället får man ett meddelande om att denna dator inte kan levereras den heller, men man har en annan dator för samma pris om det skulle funka? Men kom ni inte på det fortare!!!!!

Kollar hårdvaran, duger som bojsänke. Nej tack! Annulerar orden och får veta att mina pengar kommer att betalas ut om 3-10 dagar om allt går bra... WWWathhhhThhe Fuu***!!!

Tack för den NetonNet.

Nu har jag hittat en ny dator hos en helt annan nasare. Får hoppas att den inte säljer slut innan pengarna är tillbaka.

Lär väl ta en 2 veckor till innan man ser röken av någon ny dator här hemma.... Så nu kan jag sitta här och känna mig lurad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...