tisdag 6 mars 2012

Dagens Musiktips

Ibland snubblar man över låtar som bara fastnar, trots att man inte har någon relation till artisterna eller genren i övrigt.
En av dom låtar som fastnat för mig nu senast är Björn Ranelids - Mirakel....

Nä bara skojade!!, däremot denna lilla dänga med bandet AwolNation.
Jag har säkert hört något annat med bandet tidigare, eftersom jag ändå känner till namnet, men inget som satt djupare spår än att jag just vet om namnet på bandet men inte mycket mer.

Det är dessutom inte den officiella videon som jag bjuder på, men då tjejer i regn alltid kommer att slå snubbar i munkjackor, så är det den här ni får. Låten är det viktiga och den är densamma.


AwolNation - Sail


Äsch, jag känner mig generös idag, så här är den officiella videon också, så får ni själva välja vilken ni tycker bäst om. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...