söndag 2 september 2012

Önskelistan - Glass

Jonas på Sex Noll Två tipsade om denna artikel i Metro som handlade om en riktigt iskalla glass, från Stoyn Ice Cream, som kan få vilken av oss skräckfilmsnostalgiker att smälta.






Smakerna kan te sig lite spännande men vad gör man inte för konsten.
Det finns även en hel range med andra glassar som inte har skräcktema men är lika iscoola.



(Observera att jag placerade Che till vänster. :-))

Tack för tipset Jonas, och som vanligt. JAG VILL HA!

3 kommentarer:

  1. Misstänkte att du skulle gilla dem. Tycker helt klart Chucky från Den onda dockan var grymmast. Dock lät smakerna överlag väldigt äckliga och mer skrämmande än motiven i sig.

    SvaraRadera
  2. Jag kör på Darth vader-glassen jag:) God och snygg:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Själv är jag lite svag för Rom så jag går på Che tror jag. :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...