torsdag 20 september 2012

Önskelistan - Konsert

Eftersom jag missade Pearl Jams senaste besök i Sverige, vilket fortfarande grämer mig, skulle dessa rykten kunna fungera som plåster på såren.

Enligt en artikel i Classic Rock så säger rykten att Pearl Jam och Soundgarden skall ge sig ut på gemensam turné under 2013. Boom! Smaka på den!



Visserligen enbart rykten ännu så länge, men som artikeln säger, förutsättningarna finns och stavas Matt Cameron.

Hur coolt vore inte detta. Snacka om drömkonsert.
Säger bara en sak, GE MIG NU!

4 kommentarer:

  1. Det är ju nästan för bra för att vara sant, nog för jag fick äran att se bägge två i sommar så vore det inte inte helt dumt, så det är ju bara att hoppas att dessa rykten är sanna.

    Cool design färg du fick till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! En enkel färgändring bara. :-) Var tvungen att få något som matchade den nya bannern. (som i sig bara är en test, får se vad som händer om jag orkar. :-))

      Jo, visst skulle det var en otrolig afton om man fick se dem båda på scenen. För att inte tala om alla kul samarbeten mellan grupperna som skulle kunna ske. Man får hoppas.

      Radera
  2. Ja verkligen, en fantastisk combo!

    Du kanske skulle lägga in fler av dina smidesverk, kanske som bakgrund så där lite lätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se vad det blir. Vill inte att det blir allt för plottrigt bara.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...