torsdag 25 oktober 2012

Litet Halloween tips igen.

Ok, du står där, bjuden på Halloweenparty, men har inte aning om vad du skall klä ut dig till. Här kommer räddningen. Klä ut dig till fulgubbe. Och inte vilken fulgubbe som helst, utan en legendarisk fulgubbe. Närmare bestämt Ron Jeremy.

Ta bara och skriv ut denna mask, klipp ut den efter de streckade linjerna och på med. Med eller utan kläder är upp till dig, men jag rekommenderar kläder på om om inte grenen matchar masken. Kan bli svårt att vinna bästa utstyrsel annars. Eftersom vi alla vet att rörmokare är bland det porrigaste man kan vara, så har jag förslaget att kombinera detta med en klassisk Super Mario kostym för det ultimata mind-fucket.

Kan bli både katastrof och Succé. Men skrämmande så det räcker är den. Varsågoda.


Tack för tipset CherryBombed och orginalmasken kan hittas på WoW

1 kommentar:

  1. Haha, jag norpade den där jag med, men lade den på facebook. Där blev den populär vill jag lova.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...