tisdag 11 december 2012

Dagens Musiktips - Stolt Pappa är Stolt! Capishe!

Jag berättade om att min födelsedag kröntes av en liten minikonsert på dottern Alvas skola. Det var mycket bra vi fick höra denna kväll och allt var skrivet av eleverna själva. Dock blev givetvis dotterns och hennes kompis Idas framförande det jag kommer att bära med mig hela livet.

Och som den hedersknyffel jag är, så kommer jag här att dela med mig av videon till deras
Vis-Social-punk låt.... Så, se nu till att låten får många visningar, tänk på att detta är min pensionsfond. :-)

Alva och Ida - Kallt i Stockholm


3 kommentarer:

  1. WOW vad coolt, här ser vi en väldigt stolt far!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stolt är bara förnamnet. Blir inte sämre av vad man hör läcka ut från Alvas rum när hon sitter och komponerar.

      Radera
  2. Har en riktigt bra låtskrivare under våra vingar. Kommer bli spännande att följa och se vart hennes talang leder henne. Underbara älskade unge<3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...