tisdag 9 april 2013

Vinyler som jag skulle vilja ha...

...om jag fortfarande samlade.


Denna lilla serie skulle verkligen inte vara komplett om jag inte hade med Ghost vinylutgåva av den kommande skivan "Infestissumam". Dels för att det är en skiva som jag överlag ser fram mot, dels för den mersmak som konserten på Tyrol gav, men framför allt, presentationen av den kommande vinylutgåvan som presenteras i videoklippet nedan.


Gastarna har här knåpat ihop något diaboliskt vackert! Sådant gör verkligen att vinylsamlargenerna får blodomloppet att rusa. Så skall det se ut. Med släpp som detta så kan aldrig digital nedladdning konkurrera med det fysiska. Visst, en likadeles snygg CD utgåva är inte så dumt det heller, men att få hålla i denna vinyl skulle nog vara så nära skivsamlarhimmelen, eller i detta fallet helvetet, som man kan komma. 






4 kommentarer:

  1. Jag har den hemma i hyllan

    Singerad LP & CD
    har Dock inte lyssnat än

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jäklars, lyckost. Trodde inte den var släppt ännu, men du kanske har spacialkanaler?...:-) Grattis hur eller hur. Det lilla jag hört har hittills bara lyckats skapa mersug.

      Radera
  2. Den släpptes den 10 April och jag hade förhandsbokat på Bengans I Linköping
    så jag fick dom direkt när den kom Fick även Year Zero på 10 Tums grön Vinyl

    så ut med dig och beställ vinylen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer, det är jag som är en månad fel. Tänkte att vi fortfarande var i Mars. :-) Beställde den igår. :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...