onsdag 8 oktober 2014

Stoppa Pressarna - Snart är den här... Supralunars debut

Snart är den här, Supralunars debut, A New Hope.
En platta som jag nu har väntat rätt länge på. Det är snart två år sedan jag först snubblade över bandet och fastnade för deras glädjefulla rock n roll. Så pass länge sedan, att jag nästan blir lite ängsligt nervös inför släppet.
Men nu den 14:e November ramlar den ner på skivdiskar runt om i landet. Så väntan är nästan över. Självklart, som den ödmjuka person jag är, så antar jag att man just valt just detta datum för att just göra min väntan mindre plågsam. Då det inte riktigt blir två års väntan, för den första artikeln om bandet här på Spader Ess var 14:dec, 2012. Det, eller för att hinna ha chansen att bli årets (ljud)julklapp. :-)

Men jag tror inte att jag behöver vara nervös. Teaservideon till plattan gör att jag kan sova gott tills dess i alla fall, för det låter jäkligt stabilt. Gött mos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...