tisdag 21 oktober 2014

Stoppa pressarna - Tenacious D kommer till Sverige

Jag brukar ha lite svårt för plojband, särskilt i längden, orkar tex. inte med Steel Panther, men Tenacious D är bara för bra för att ogilla.
Framför allt så är Jack Blacks stämma så mäktig att den allena är värd att lyssna på.

Och nu är dom tydligen på gång för en spelning på Fryshuset, den 14:e Februari. Biljetter släpps nu på Torsdag den 23:e. Vet inte om jag kommer att försöka gå ännu, men det lär vara lite utöver det vanliga antar jag.


2 kommentarer:

  1. Jag funderar också på att gå. Sambon gillar dem och var grymt besviken när vi inte kom in på Gröna Lund förra sommaren.

    SvaraRadera
  2. Funderar på att se dom, men biljetterna lär ta slut fort skulle jag tro så det gäller att hänga på låset.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...