onsdag 28 november 2007

Dansa Tokjävelns Vals!

Så har man ännu en gång sett Peter Siepen valsa runt i media med sitt eviga tränings/ungdomsmantra. Denna gång utmanades allmänheten om att se vem som ser bäst ut om 40 år. Detta min gode Peter kan vi endast göra om Beckombergas besöksrutiner tillåter det, det verkar gå mentalt utför för dig.

Om det nu inte blir Beckis, så är jag övertygad om att vi kommer att få se Peter i framtida Filip och Fredriks program om konstigaste Svenskarna.
Jag kan riktigt se det framför mig hur han hasar runt med sina stavar i en Östermalmslägenhet, iförd leopardtanga och sin kungakrona, samtidigt som han med Sune Mangs liknande stämma upprepar -Det är jag! Som är Peter Siepen! Se så vacker jag är! Medans programledarna fnissigt försöker få honom att framstå som ännu mer patetisk.

4 kommentarer:

  1. Egentligen e han riktigt trevlig och framför allt omtänksam,säger då jag som har en vän som e gift m hans kompis :)

    SvaraRadera
  2. Där ser man. Men det är väl mest hans något maniska "sundhets" hetsande som jag hakat upp mig på.

    SvaraRadera
  3. Du får haka upp dig,han sticker ju ut!
    Själv har jag svårt för väderTone ;)
    ...säg nu inte att det e din tjej eller så...:D))

    SvaraRadera
  4. Nä, jag har själv svårt för henne. Tror att det har lite med den hurtiga Norska dialekten att göra.

    Blir dessutom extra orolig när folk refererar till henne som sexig. Burr!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...