måndag 13 oktober 2008

Amerikaner


I Amerika, där finns känsla för rättvisa!! Bon Jovi har blivit stämd på den nätta summan av 2900 Miljarder kronor för att ha plagierat en låt.

Det känns väl som en alldeles naturlig summa för ett sådant hiskeligt brott mot mänskligheten?

Det var nära att dumstrutsutnämningen kom fram, men jag kunde inte bestämma mig för vem som skulle ha den, Samuel Bartley Steele (som stämmer), Amerikanska Rättssystemet (för att dom tillåter denna idioti) eller Bon Jovi (för att han är den han är).





2 kommentarer:

  1. Orkar inte ens sätta mig in i detta,vilken låt gäller det?

    SvaraRadera
  2. I love this town, skall den heta. Jag är själv osäker på vilken det är, men jag är inte världens största Bon Jovi fan...:-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...