torsdag 22 juli 2010

Timo Räisänen - Gröna Lund - 20100720


Min dotter drog med mig till Gröna lund för att hon ville se en av sina idoler, Timo Räisänen.

Visst, jag har hört och tycker om en del av hans låtar, men inte var jag förberedd på att ryckas med så totalt.
Ett enastående tryck, från ett band som verkade ha otroligt kul på scenen. Det gick inte att stå stilla när råröjjet startade, utan det började spritta i min 40+ kropp. :-)

Timos utelämnande och sköna cover på Radioheads Creep var helt underbar.

Kvällen fulländades med att dottern fick både kram (sin andra, den första på Stockholm Love) och autograf, så jag kan bara säga: -Tack för en toppenkväll, Timo med band!!


Kass bild, men på något sätt summerar den känslorna för kvällen bra! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...