tisdag 19 juni 2012

Önskelistan 4

Det finns så mycket saker man vill ha. Denna gång inriktar jag mig på ett område som ligger mig varmt om hjärtat, eller rättare sagt, värmer hela vägen ner från mun till mage.

Hot sauces - Heta såser. Precis som med allsköns dryckjom med rockanknytning finns detta fenomen givetvis inom starka såser-världen med. Vilket jag skrivit lite grand om tidigare. Men nu är det dags för en uppdatering till Önskelistan.

Anand Bhatt, Zakk Wylde, Joe Perry, Lynyrd Skynyrd, Kiss, Elvis, Johnny Winter. 





Den senaste såsen jag hittat med rockanknytning är Mayhem Festivals som ger sig in i denna bransch

Av dessa små men naggande goda flaskor, som kommer i flera styrkor är det bara Zakk Wylde såsen jag smakat (den mildaste), så egentligen står alla på min önskelista helt enkelt.

Dessutom, eftersom det finns en med Kiss label (Förvånande? :-)) så vore det ju bra om Motörhead kom med en dom också, så jag kan fortsätta med den "oplanerade" matchningen mellan deras produkter. :-)

Skall väl även nämna denna signatursås från Michael Anthony (Van Halen, Chickenfoot) som säkert är god, men har en väldigt tråkig flaska sett ur Fansynvinkel.







GE MEJ!  
NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...