lördag 22 december 2012

Önskelistan - Iron Maiden vin

Vin har blivit lite av en lånkörare här i Önskelistan och gärna då med rockanknytningar. Blev därför lite paff när jag såg dessa buteljer, tänka sig att man missat dessa, för dom verkar ha funnits ett tag.

Iron Maidens egna "Eddies Evil Brew"


 Finns att hitta i Iron Maidens webshop. Skulle man dessutom kunna lägga vantarna på en Maiden vinkaraff och ett par glas till, så är man riktigt redo för att ta emot dem på kompisarenan i sommar. Då menar jag er som har biljetter förstås.























7 kommentarer:

  1. Ja du, skulle jag bli hembjuden till någon och vederbörande ställer fram sådana glas och karaff så föredrar t.o.m jag vin framför öl :)

    SvaraRadera
  2. Grymmaste på länge men dom två nedre samt karaffen var snyggast!

    SvaraRadera
  3. Jag som är under 18 år kanske inte skall önska mig vinet, men måste säga att glasen var riktigt fina!! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer! :-) Men glasen är snygga och man kan ju alltid dricka cola ur dem.

      Radera
  4. Var kan man köpa de glasen och karaffen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där var ju ett tag sedan, tror det var Ebay som jag hittade dem på.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...