torsdag 17 januari 2013

Viktig uppdatering!

Kanske inte så mycket Rock n Roll, men ändå. Jag har ju lovat att det inte skall bli någon Gastric By Pass blogg här bara för att jag har gjort den operationen, det är så många andra som gör det bättre (tror jag?).
Men jag kan inte låta bli att meddela att jag numer klockar in på en vikt under 90 kg och har därigenom gått från Fetma till överviktig enligt BMI modellen sedan början på Oktober förra året. 30 kg borta som jag inte på något sätt saknar.

Så, fortfarande är jag viktigare än många andra, men det är på rätt väg. :-)

- Så hur mår du då?
- Jo, tackar som frågar. Jag mår oförskämt bra. Har inte haft några som helst komplikationer hittills. Visst, det är ju en hel del omställningar, men det visste jag ju innan och det handlar i stort mest om mängderna man stoppa i sig. Annars är det väl mest problematiken runt att förnya garderoben och att jag inte kan hinka bärs i samma gamla takt, men det är ju mer positiva problem.:-)

4 kommentarer:

  1. Grattis =) Det är väl rock n roll om något :)

    SvaraRadera
  2. HÄRLIGT! Fortsätt sköta dig, jag förstår att du mår väldigt mycket bättre. Dock ska jag börja hårdträna inför Göteborgsvarvet nu, så vi får se hur jag ser ut till sommaren.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...