fredag 15 december 2017

Smålands Husarer går till Attack, eller The Quill intar Stockholm

Hej go vänner, nu skall jag för er berätta... i morgon smäller det.

Smålands stolthet The Quill gör på Lördag den 16/12 sin första Stockholmsspelning på flera år. Närmare bestämt på Harry B James i Kungsan.
Jag kommer troligen tyvärr inte själv att kunna närvara, utan får nöja mig med att jag sett dem tidigare i år och kan gå i god för att grabbarna både är laddade och levererar, med nya plattan, Born From Fire, i bagaget. 
Men för er andra vilsna själar i den stora kalla huvudstaden, som behöver värme i era hjärtan, passa på att få er lite riktigt skönt tunggung till livs med Jolle, Mangan, Roger o Chrille
Jag lovar att man kan hamna i sämre sällskap en Lördagskväll, men kanske inte i ett bättre...



Så slut upp runt Smålands Husarer!

https://www.facebook.com/thequillsweden/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...