söndag 10 februari 2008

Melodifestivalen 1

Det är med både glädje och sorg som jag, efter första delfinalen, kan konstatera att det inte enbart är små tonårsflickor som regerar de allmänna rösttelefonerna, utan även gamla tanter tar sig ton och röstar med sitt hjärta snarare än sina öron.

För hur i helsike kan man annars förklara att Christer "smörsångarn" Sjögren kunde ramla direkt vidare till Globen, framför både Sussie Tappert och Poodles???? Visst, startfältet var i vanlig ordning klent, vissa kändes som riktiga skämt (läs Face-84), men inte så klent. Jag hadde väldigt svårt för Christer redan innan, men med denna inställsamma, Tyskinspirerade dänga vill jag bara kräkas på han.

En annan reflektion, E-type, när skall du komma ur garderoben och ind´se att det är dax att lägga Eurotechnon på hyllan och satsa på hårdrocken?

Glömde jag att säga att jag inte tål Christer Sjögren?

1 kommentar:

  1. hahaha säger som jag sa inne hos Malliz,snacka om TYROLERchock!
    Vad annat kunde man ha väntat sig...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...