fredag 8 april 2011

Älskad som förälder

Igår när jag kom hem från gymmet möttes jag i dörren av min dotter med orden -Pappa, jag tycker inte om dig...

Tjong! Tack för den.
Innan jag gick till gymet så visade min dotter ett youtubeklippp på ett par som busade lite med varandra med hjälp av lite Bhut Jolokia aka Ghost Pepper. Världens starkaste Chili helt enkelt. Jag nämnde i förbifarten att i kylen står det en flaska hetsås gjord på just denna Chili.



Det visade sig att medan frugan och jag var på gymet, beslutade dottern sig för att prova några droppar...... Behöver jag säga att den såsen är stark? Själv brukar jag ta ett par droppar av den i en hel gryta. Hon tog 3 droppar på en sked.... Därav munterheten. :-) Vet dock inte riktigt hur jag fick skulden....??? :-)

Här är videon som inspirerade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...