fredag 27 maj 2011

Jag förstår inte...Igen!

Senaste dagarna har det börjat tjatas om Ingmar Bergmans DNA och hans familjestruktur och jag fattar ingenting. I ärlighetens namn så skall jag säga att jag inte orkat sätta mig in i denna världsomvälvande historia, dels för att jag inte har något större förhållande till Bergman, men även för att jag inte bryr mig...

Det jag inte förstår är således varför någon utanför Bergmans egen släkt bryr sig???? Överhuvudtaget????
Gubbe med ångest gör film som många tycker är det bästa sedan skivat bröd.
- Ok, hade han egentligen en annan mamma...
Fortfarande gubbe med ångest gör film som många tycker är det bästa sedan skivat bröd.

Möjligen kan man förstå varifrån ångesten kom från. Vilket i sig känns mer än lovligt oväsentligt nu när han är död , för den enda som kunde ha nytta av denna information torde vara han själv.



Upplys mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...