onsdag 5 juni 2013

Grattis!! Nicko McBrain

Iron Maidens batterist, Nicko McBrain fyller idag 61. Så nu är han väl förlåten för att han golfar med Lasse Berghagen.

Den 13:e Juli sätter han sig bakom vapendragarna i Maiden på Friends Arena, vilket jag misstänker kommer att bli ännu en mäktig kväll i Rockens tecken. Och för att åter dra Lasse Berghagen paralleller, så är risken för allsång stor.

Dock kommer jag inte själv att se dem, för jag har viktigare saker för mig. Den dagen skall jag nämligen fira min kära lillebror på hans 40-årsdag. Även om jag vet att även han skulle vilja vara på Arenan den kvällen  Men vi kommer istället att få "avnjuta" Uffe "Balla Balla" .




Dagen till ära blir det lite ölreklam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...