torsdag 31 oktober 2013

Dagens Musiktips - Supralunar : Nine Candles

Ett av de band som jag hade hoppats skulle släppa album i år, Supralunar, har tyvärr blivit försenade med sin skiva, men man är i startgroparna och så fort allt faller på plats så kommer man att komma med sin fullängdare. Den som väntar på något gott....

Under tiden vi väntar så släpper man  idag sin senaste video, "Nine Candles", lite lugnare än videon som var Dagens Musiktips förra gången det begav sig, men fortfarande en riktigt bra och fet låt som bara ökar önskan att höra resten. För att inte tala om hur skön videon är.
Har inte haft nöjet att se dem live heller, men någonting säger mig att det kan vara en rätt ösig tillställning, så det är väl bara att lägga till det till önskelistan.



Mer info om Supralunar:
Facebook
Hemsida
Dessutom kan du höra tre av låtarna på kommande albumet på Soundcloud. Förresten, nämnde jag att jag ser fram mot fullängdaren? :-)

2 kommentarer:

  1. Satan i gatan vilken skön låt :)

    BlgeGS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sist jag lämnade avtryck signa jag med Jsakic19. Ska försöka komma ihåg det nästa gång ;)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...