fredag 16 mars 2012

Dagens Musiktips


Detta tips kommer inte att vara så vansinnigt unikt, då många redan gett det tidigare. Men eftersom jag nu äntligen fick tummen ur, och beställde mitt eget exemplar av Year of the Goats debut-EP Lucem Ferre, så är det väl bara på sin plats att jag sent omsider rättar in mig i ledet.


Så för alla er med fäbless för ockult rock med klara 70-tals vibbar typ Ghost eller Devil's Blood, så kommer detta att sitta som en sportkeps. Jag har redan listat deras omslag till Ep'n som ett förra årets snyggaste, men nu gäller det musiken.
De 4 spåren på skivan ger sådan mersmak att man har svårt att bärga sig inför släppet av fullängdaren som kommer i början av Maj om jag inte fått det om bakfoten.

Sällan har mörkret varit så vackert.

2 kommentarer:

  1. Detta är riktigt, riktigt bra! Dessutom riktigt, riktigt snygg på Vinyl, med sitt riktigt, riktigt snygga omslag!

    SvaraRadera
  2. Jo, det har kommit en hel del snygga vinyler på senare tid. Blir riktigt sugen på att damma av gamla vinylsvarven igen..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...