söndag 17 augusti 2014

Tillbaka och tack för tålamodet

Så, då var det bara ett par vibrerande timmar kvar på årets semester. En semester som varit lång och underbar. Den tog sin början i Småland, fortsatte i Hälsingland för att avslutas med en vecka på Kreta. Inte synd om mig, även om det betytt minimalt med uppdateringar här på bloggen.

Detta kommer förhoppningsvis att förändras nu, även om det finns lite annat som slåss om min tid, som att färdigställa mitt pågående gitarrbygge, teckna mera och spela färdigt The Last of Us.

Musiken denna sommar har mest gått i gamla godingars tecken, även om jag hade bunkrat upp med ett riktigt smörgåsbord med nya saker att lyssna på. Får se hur jag skall tackla det nu under hösten. Lite nytt har jag dock lyssnat på, mer om det senare.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...