torsdag 12 augusti 2010

Äventyrare

Normalt sett så har jag ganska lite till övers för så kallade äventyrare alá Göran Kropp, Ola Skinnarmo osv.

 Inte för att dom inte är fina människor, utan mer för att jag tycker att deras bedrifter ter sig aningen krystade.
- Visst har man bestigit Mount Everest förut, men jag skall minsann cykla baklänges till Tibet på enhjuling innan jag klättrar upp barfota spelandes trumpet, minsann!

Och visst bör Guillaume Nery hamna i samma kategori till viss del, men honom kan jag inte annat än beundra. Kan kanske bero på att jag själv har ett förflutet inom undervattensrugby.

Här gör han ett "base jump" under vatten vid ett ställe kallat Dean's blue hole.

Som vi brukar säga inom UV-rugbyn, Vem som helst kan prestera, bara dom får luft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...