söndag 1 augusti 2010

Sexleksaker för män

Sex-leksaker och hjälpmedel som riktar sig direkt till män ter sig som oftast lite smått löjliga och inte helt ovanligt ganska osexiga. Blandar man sedan in Japaner i det hela, då kan det bli hur fånigt som helst. Det var åtminstone min första tanke när jag såg denna "Runk Robot" från Japan, men efter lite eftertanke så började funderingarna vandra mer mot hjälpmedel för handikappade.

För ett par år sedan var ju debatten stor om hur långt vårdpersonal skulle sträcka sig för att tillfredsställa vårdtagarna, samt om prostitution inte hade en given plats här. Debatten gick hög, men som vanligt kom inget direkt vettigt ur den, vad jag vet.

Så här kanske Men’s SOM: Rocket Type har sin marknad. Så till alla Landsting, kom ihåg var ni hittade idén.


Fast den känns fortfarande lite fånig.....:-)
 

3 kommentarer:

  1. Det här har jag missat, men tack o lov inte du! Helt suveränt faktiskt, det måste ju finnas ett otroligt stort behov, inte bara i vården dock, utan också för trötta fruar...

    SvaraRadera
  2. Ps.
    Den är väldigt fånig men man kan ju blunda...för att kunna hålla sig för skratt menar jag =)

    SvaraRadera
  3. Jo, det finns väl helt klart plats för lite produktförädling. :-) Men så är vi män ganska simpla varelser. :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...