lördag 20 juli 2013

Somliga ser på Iron Maiden...

Förra Lördagen besökte Iron Maiden vår vackra huvudstad, vilket verkar varit en trevlig tillställning om man tolkar de vittnesmål som går att läsa från evenemanget. Själv var jag inte där, utan hade istället ställt kosan mot min kära broders 40-års fest i Småland.

Detta skulle visa sig bli en kväll man sent skall glömma, även om brorsan gjorde allt han kunde genom att tillhandahålla minnespåverkande drycker i stora mängder. Men att inte vara i Stockholm innebar inte att man blev helt utan unika live-upplevelser. Min bror hade anlitat den minst lika legendariske underhållaren Ulf "Balla Balla" känd från TV's Talang.




Så, eftersom jag sett Iron Maiden flera gånger tidigare, men aldrig Uffe Balla Balla, så får man väl säga att det inte gick någon nöd på mig. Dessutom fick jag ju möjligheten att fira min kära bror.  Grattis igen brollan!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...