söndag 20 april 2014

Många dagar och inget nytt...

Det har varit en tid utan några uppdateringar här på bloggen. Man skulle kunna tro att det berott på att jag varit för upptagen med att skala ägg, vilket jag givetvis gjort, men den största anledningen är att jag varit nere i Småland och piffat med huset som jag och min kära bror ärvt.

Så helgen har varit vikt till mysiga stunder med familjen, vin och massor med målande och städande. Lite som Jesus tydligen hade det under påsken han med, ett massa slit, uppblandat med vin med nära och kära. Största skillnaden verkar vara att jag överlevde. :-)
Nu skall jag fortsätta denna eggande helg och börja kolla om det landat något spännande i mailkorgen som kan motivera en återuppståndelse. :-)

2 kommentarer:

  1. Tur att det inte var tvärtom eller det kanske det var (-: Helgen har varit vikt åt massor av vin och lite målande och städande. Hursomhelst var det några goda "rock" viner som inmundigades?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, denna gången var det bara "riktiga" viner. :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...