måndag 14 september 2015

Spader Ess Tänker Högt om Motörhead och Sex

När jag lyssnar på Motörhead så är det kanske inte erotik som är den känsla som jag förknippar med gruppen. Visst, en bra Motörheadspelning är ren extas, men ändå.
Så nu när bandet svänger sin stora Merch-båt och stävar mot de sexuella hjälpmedlens fruktsamma stränder (lårviken?), som så många andra band före dem, ja, då blir jag lite förundrad. Det väcker en hel del frågor och tankar helt enkelt.


Först, Vibratorer? Visst, det finns en hel del rockerbrudar där ute som gillar Motörhead, men genom tiderna har det känts som ett väldigt grabbigt band.
Dessutom, den senaste tiden av inställda konserter gör väl inte heller att man direkt tänker på sexuell uthållighet, även om Lemmys karriär i stort visat på stor tillförlitlighet.
Men å andra sidan, jag antar att kan man översätta bandets driv, volym, kraft och ihärdighet till en vibrator, ja då torde man få sexleksakernas motsvarighet till en pneumatisk borr vad det gäller vibrationer. Dock blir jag lite förvånad över att man inte döpte en av "torpederna" till "Orgasmatron"

Men tillsammans med de tidigare släppta Motörhead kondomerna så får man en klart lattjolajbans present rockers emellan.

Källa: Dangerous Minds

 

2 kommentarer:

  1. Vore det inte lite spännande och kul om vibratorn i fråga spelade och vibrerade till just "Orgasmatron" ??

    SvaraRadera
  2. De gav ju redan 1975 ut en låt med namnet "Vibrator" så detta känns ju bara logiskt...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...