måndag 25 februari 2008

Melodifestivalen 3

Jahapp, helgens Melodifestival vet jag inte riktigt hur jag skall sumera....
Samtidigt som det var den deltävling som hittills hållit bäst kvalitet överlag så var
det smatidigt den mest utslätade och tråkiga... Ok, inga bottennapp a'la falsksjungande
Rysskor, men samtidigt inte en enda låt som stack ut lite extra.

Fridas låt förde i alla fall en positiv sak med sig, jag blev sugen på att lyssna på
Kal P Dal igen, det var länge sedan.:-)

Den enda låten som jag minns med värme från kvällen, var Björn Gustavssons serenad till
Carina Berg. Lysande...

2 kommentarer:

  1. Ja den killen är klockren,Björn alltså man förundras över hans totala oblyghet! kanonkille :)

    Precis i mitt tycke jämnast hitills och minst irritationsframkallande men är det så att man börjat vänja sig kanske ;)))

    SvaraRadera
  2. Huga! Hemska tanke, vissa saker får inte bli för Blasé.:-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...