onsdag 17 februari 2016

Önskelistan - Marshall + Alfa Romeo = Sant

Dags för att damma av en kär gammal vän, Önskelistan.
Och för att göra det med stil så gör vi det med Marshall och Alfa Romeo. Hade tidigare en artikel i serien med en Fender-bubbla  och den var ju cool så det räckte och blev över, men jag måste nog säga att denna Alfa är snäppet vassare.
Eller, varför inte en av varje. Ombyte förnöjer, heter det ju.






Fast, jag antar att om det inte dyker upp en god fé eller en generös sponsor, så får jag nöja mig med mina Marshall hörlurar även i fortsättningen

 Mer om bilen hittar du lite varstans, men här är en bra början.










JAG VILL HA!

1 kommentar:

  1. Cool. Kanske inget jag hade köpt men jag hade inte sagt nej om jag fått en gratis. :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...