torsdag 17 augusti 2017

Önskelistan - Mysig brasa

Då jag själv saknat lite variation här på bloggen ett tag tänkte jag försöka blåsa lite liv i gamla teman, så därför börjar jag med den gamla önskelistan.

Nu när det vankas mörkare tider så är det ju mysigt med en brasa. Så för att förhöja stämningen kan man ju passa på att pimpa sin öppna spis (gas) en aning och vad passar då bättre än dessa"Firepit skallar" från Myard.
Tänk att sitta vid sin egen härd och fantisera om att värma sig vid sina fallna fienders brinnande skallar.
Jag ser dessutom en viss utvecklingspotential på temat. Till önskelistan behöver jag bara lägga en gasdriven öppen spis.... Men det är ju detaljer...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...