måndag 13 april 2015

Rockcarvings in Wood, Äntligen!


Äntligen! 

Det har varit lite stiltje på träsnidarsidan ett tag. Har helt enkelt inte haft inspirationen. Vilket har gjort att senaste gitarrprojektet blivit ett väldigt utdraget projekt. Men, nu i påsk var vi upp till Hälsingland och jag kom äntligen loss lite i min lilla verkstad. Ett par av öl, massor med musik och vips så flyger spånen.

Så nu är det lite småputs kvar och sedan dags för målning.
Fick till och med lite gjort på min skylt till verkstaden.

 Sedan får vi se vad guran går för öde till mötes.



4 kommentarer:

  1. Har du eget företag med denna verksamhet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är bara som hobbyverksamhet. Men jag är väldigt nöjd med namnet för verksamheten om den skulle uppstå. :-)

      Radera
  2. Förstår jag.
    Blir det mer "business" eller liknande av det hela så hör av dig till mig. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer att sälja lite saker vad det lider. Troligen skall jag sälja en Blue Öyster Cult tavla snart.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...