måndag 26 maj 2014

Önskelistan : Festivaltillbehör - Smuggelsprit

Alla vet vi ju att det kan bli lite dyrt att hänga i öltältet på festival områden. Det är ingen helighet heller att arrangörerna inte gärna tillåter att man plockar in egen medhavd dryck. Dock är det ju på gränsen till en etablerad OS-gren att försöka snuva ordningsmakterna, så här kommer det några lämpliga tillbehör till denna sport. Dock kan den te sig aningen omodernt könsrollsmässigt, men tro mig, att följa gamla normer, är en framgångsfaktor för denna aktivitet. Glöm inte att ta på en tröja!

För Honom: The Beerbelly










The BeerBeard

Perfekt om man skall på lite mer skäggiga event.















För Henne: The WineRack




















Unisex: Drink sandalen





Och se så trevligt man kan ha tillsammans.

3 kommentarer:

  1. Ha ha! Riktigt sköna smuggellösningar. En ölkagge hade ju varit klockren att springa runt med på diverse tillställningar. :)

    SvaraRadera
  2. De är ju ganska roliga, men det här är en främmande värld för mig. Jag fick smeknamnet "Loka-tjej" på min första Sweden Rock. Det säger en hel del om mina dryckesvanor =)

    SvaraRadera
  3. Fan vilka grejor dom kommer på, undrar om dom funkar och de verkligen kan smugla in saker utan att dom märker!
    Och hur roligt är det att dricka varma drycker??

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...